lördag 16 juli 2016

Min hemsida har äntligen fått se dagens ljus!

Trots att mitt företag har funnits i över ett halvår har det inte haft någon hemsida. Och ett företag utan hemsida tycker jag känns lite som en garderob utan kläder, en skivstång utan vikter eller kanske som ett par skidor utan snö. Dvs nåt saknas eller är bara fel. Men nu är ordningen återställd och Naturkraft H.I.T. har fått sin alldeles egna hemsida.

Jag kan alltså stolt presentera: www.naturkrafthit.se

Sidan har jag funderat på ganska länge. Förstås. Det är ganska sällan jag gör något bara sådär och så är det bara klart. Jag funderar, läser på, funderar lite till, kollar runt och sen, när jag tycker mig ha någorlunda koll sätter jag igång. Och då kan det gå ganska fort. Men innan - oj, oj oj....

I vilket fall, nu när sidan är färdig och publicerad, känner jag mig nöjd. Finns naturligtvis massor som kan förbättras. Och så måste den kontinuerligt uppdateras med nyheter, erbjudanden, nya bilder osv. Men just nu, en lördag kväll så här i mitten av juli 2016, känner jag mig NÖJD. Och lite stolt över min sida är jag faktiskt också. Jag tycker om den. Den är fin om jag får säga det själv! 

Kika gärna in och se vad ni tycker. Om ni vill hjälpa mig att sprida den så dela och gilla gärna min facebooksida också. Då är man dessutom med i utlottningen av en hemlig present! 

Detta var allt för nu, nu ska jag med mycket gott samvete njuta av ett glas kallt rosevin. Passa på att njuta av sommaren ni också, det är vi värda!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar